HTML

Számlálóm:

Tengerisaláta

Ez egy átköltözött blog a blogtérről, annak tükörképe - egyelőre. Egyre többen eljönnek, eljövünk, mert ott a gépház magasról tojik a kéréseinkre... Tehát: minden amit egy (volt) tengerész el tud mondani a mindennapjairól...

Könyvvásárló

Csak be kell írnod a keresőbe az írót, vagy a címet...

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

8 as (1) 90 (2) 90 napos diéta (4) acukasi (1) ajándék (1) aka (3) Aka (1) állatok (1) aranyos (1) asszonyverés (1) ászár (2) átverés (1) bab (3) bálint (1) bálmos (2) balzsamecet (1) bárány (1) barscs (1) barszcz (1) bazsalikom (1) becsinált leves (1) befőzés (1) besamel (1) birka (1) bloglopás (1) bogrács (1) bográcsozó (1) borscs (1) boursin (1) bukarest (1) burgonya (1) búzacsíra (1) cégvezető (1) cékla (6) chili (1) churut (1) chutney (1) cickafark (1) cipó (1) citromfű (2) citromillatú (1) copyright (1) csalán (2) csalántea (1) csatni (2) csatornaágyás (1) cserépkályha (1) csicseriborsó (1) csicsóka (3) csili (2) csipkebogyó (1) csirke (6) csirkemáj (1) csirkemell (1) csontleves (1) csopak (2) csuszatészta (1) cukkini (5) curry (2) dagadó (1) desszert (1) diéta (2) dinnye (1) dió (1) diós (1) dobálós (2) dongás (1) első főztöm (1) erős (1) erős paprika (1) esküvő (1) ete (1) ételízesítő (1) eu (1) évforduló (1) falunap (1) fatalp (1) favágás (1) fehérbor (1) fehérjenap (2) fekvőrendőr (1) fokhagyma (3) főzelék (3) francia (1) fröcssözés (1) füstölt (2) füstölt kolbász (1) fűszer (1) fűszerkrém (1) fűszernövény (1) ganca (1) gazda (1) gomba (1) gombaleves (1) gombóc (1) görögdinnye (1) grill (1) grízes tészta (1) grízgaluska (1) gulyás (2) gulyásnap (1) gyerekszáj (1) gyömbér (2) gyümölcsnap (1) hagymaleves (1) hajószakács (1) hal (2) hal ropogós (1) házaló (1) házi sajt (1) házi tej (1) hévíz (1) (1) hobbiparaszt (6) hobbyparaszt (8) hófúvás (2) humor (5) hurka (1) hurut (1) húsvét (2) indiai (2) (1) kakukkfű (2) kalocsai rétes (1) káposzta (3) kapros (1) karácsony (5) kefir (1) kelkáposzta (4) kemence (1) keményítőnap (4) kenyér (3) kérdés (1) kérdőív (1) kert (1) kifli (2) kígyóuborka (1) kínai kel (1) kisbér (4) kocsonya (1) kolbász (2) köles (3) kölesfelfújt (1) komposzt (1) korhelyleves (1) kovászos (4) krémleves (6) krumpli (7) krumplisaláta (1) kuglóf (1) kukorica (6) kukoricagánica (1) kukoricamálé (1) kukoricaprósza (1) kuszkusz (1) kütyü (1) kvíz (1) Lackics (1) lecsó (6) lénárd (1) lenmagpehely (1) lepény (1) lettem (1) leves (15) lila hagyma (1) locsoló vers (1) madáretető (1) magyarország (1) magyarországi (1) majonéz (1) mák (1) mákos (1) mamaliga (6) marha (1) mártás (1) másodvetés (1) medvehagyma (2) menta (2) menü (1) michel (1) mics (1) mini (1) mini magyarország (2) mini skanzen (2) mititei (1) mofetta (1) mogyoróvaj (1) mókus (1) műanyag palack (1) muskátli (1) mustármag (1) müzli (1) nap (2) napos (2) nemzeti (1) nemzeti gulyás nap (1) nokedli (1) novella (2) nyugdíjas (1) nyúlpaprikás (1) okostelefon (1) öntözés (1) oregano (3) örmény (1) őszibarack (1) padlizsán (8) palacsinta (2) palánta (2) palukes (1) paneer (1) panír (2) paprika (3) paprikás (2) paradicsom (12) paradicsomlé (4) paradicsompaprika (1) patisszon (4) pesztó (1) pince (1) piritós (3) pite (1) pityóka (1) pizza (2) pókháló (1) polenta (5) póréhagyma (1) pörkölt (1) priwall (1) puliszka (7) rakott (1) rally (1) rántott (1) ratatouille (1) Recsk (1) réde (1) reggeli (1) Remlac (1) remlac (1) rendőrségi (1) rendőrzsebkönyv (1) rétes (1) rizs (1) roux (1) ruszli (1) sajt (4) sajtgombóc (1) saláta (1) salátaolaj (1) salmojero (1) sándor (1) sárgabarack (1) sárgadinnye (1) sárgarépa (2) savanyú (1) savanyúság (1) savanyú káposzta (1) savó (1) segítség (1) sertés (4) sertésköröm (1) sóska (2) spagetti (2) spenót (2) sport (1) subában (1) sült (2) sütőtök (1) sütőtökleves (1) sváb (1) szakács (1) szakácskönyv (1) szalonna (2) szárított (1) szarvaspörkölt (1) székelykáposzta (1) szemüveg (1) szénhidrát (1) szenteste (1) szilva (2) szilvalekvár (1) szilvás (1) szilveszter (1) találkozó (2) tarja (1) tavasz (1) tej (1) tejfel (1) tél (1) teszt (1) tészta (5) tésztanap (3) tme (1) tojás (1) tök (2) tökfőzelék (1) töltött (1) török (1) tört üveg (1) túró (3) túrós (2) tűzdelés (1) t home (1) uborka (6) uirou (1) újkrumpli (3) univerzum (1) vad (1) vaddisznó (1) vaj (1) varázs (1) vetőmag (1) videó (2) világnapja (1) voltam (1) wok (2) zabpehely (2) zágon (1) zakuszka (2) zeller (1) zöldbab (1) zöldhagyma (1) zöldpaprika (2) zöldség (9) zöldségnap (2) zsálya (1) zsebkönyv (1) Címkefelhő

Statisztika

Link Ware

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2011.12.29. 08:06 Seafalcon

Káposztás nokedli

Címkék: savanyú káposzta káposzta kolbász füstölt nokedli füstölt kolbász

Valamelyik nap tévében Bangó  Margitot faggatták ételek kapcsán. Akkor hallottam, hogy ez az egyik kedvence. Ha igen, akkor nosza! Vegyük csak elő a guglit, oszt nézzünk bele, mit is mond róla?
Naná, hogy van bőven recept. Ezért többet összeolvasva készítettem el a sajátomat.
A nokedlit viszont úgy készítettem el, mint eddig soha! A receptet Sherpa konyhájában olvastam, és majdnem úgy is készítettem el.
Nos, jó háromnegyed kiló savanyú káposzta levét alaposan kifacsartam, és a káposztát apró darabokra vágtam, hogy ne legyenek hosszú szálak.
Egy jókora darab kolbászt (lágy kellett volna, de kemény, füstölt kolbászt hozott a bevásárlási illetékes) apróra vágtam, kevés olajon megpirítottam, majd a káposztát rádobtam, elkevertem, és fedő alatt puhára dinszteltem. A sóval csínján bántam, de a borsot nem sajnáltam tőle.
Amíg párolódott, elkészítettem a nokedlit:
A robotgép táljába ütöttem két tojást, adtam hozzá két deci tejet, és ugyanannyi szódát. Habosra kevertem, sóztam, majd elkezdtem a lisztet csurgatni hozzá. Amikor megfelelő sűrűségű lett, kiszaggattam. Nos, nagyon finom nokedlit kaptam, ezt beleforgattam a káposztába, tálaltam, és jól megettük.
Üdítő kaja karácsony és a sok húsétel után.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tengerisalata.blog.hu/api/trackback/id/tr493503528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása